Aktuální informace COVID-19 / potvrzení pro zaměstnance

Předchozí Následující

16.03.2020 11:04

Dokument „Potvrzení o zaměstnání“

Aktuální informace COVID-19 / potvrzení pro zaměstnance

Vážení klienti a obchodní partneři, vzhledem k aktuálně přijatému nařízení Vlády České republiky a omezení pohybu občanů na cesty do a ze zaměstnaní (mimo obstarání osobních potřeb) si Vám dovolujeme nabídnout dokument „Potvrzení o zaměstnání“, kterým se Vaši zaměstnanci po řádném vyplnění z Vaší strany budou moci prokazovat při případné kontrole na cestě do a ze zaměstnání. Potvrzení využívejte dle vlastního uvážení – na základě tiskové zprávy Úřadu Vlády zatím potvrzení nejsou třeba. Našim klientům jsme plně k dispozici a na Vaše telefonáty či e-maily budeme samozřejmě reagovat. Většina advokátů pracuje v režimu home office. Možné právní dopady nastalé situace pro Vás průběžně shrnujeme na našich webových stránkách nebo v naší online poradně propodniky.cz/covid19, pro kontakt s námi můžete také využít naši speciálně zřízenou emailovou adresu covid@akf.cz Děkujeme za pochopení a přejeme Vám všem pevné zdraví. tým advokátní kanceláře Felix a spol.

 

PŘÍLOHA

potvrzení o zaměstnání_březen 2020